מדיניות מחירון
כללי:
1. אדם שירשם ל- "טיסה-טובה" (״משתמש״/"לקוח"), נבדוק, ללא תשלום וללא התחייבות, את זכאותו לפיצוי בגין שינוי מועד הטיסה/ביטול הטיסה/אירוע אחר הקשור בטיסה ועשוי לזכות בפיצוי("האירוע").
2. בסיום ההרשמה המשתמש יעודכן באתר וכן במייל בהיותו זכאי לפיצוי או לאו וכן בסכום הזכאות המשוער לפיצוי (ככל שיימצא שאכן זכאי לפיצוי) בהתאם לחוות דעתו של המשרד ומבלי שיש בכך התחייבות לתשלום הפיצוי האמור. עדכון הלקוח ייחשב להשלמת בדיקת הזכאות, לאחר מכן תפנה טיסה טובה לחברת התעופה בדרישה לקבלת פיצוי בשמו של המשתמש. ככל שיתקבלו פיצויים תעביר טיסה טובה את סכום הפיצוי בניכוי 30% עמלת שכר טרחה לחשבון הלקוח. ככל שחברת התעופה תסרב להיענות לדרישה או תתעלם מדרישת הפיצוי, יעודכן הלקוח בסיבה לאי התשלום או בהתעלמות מצד חברת התעופה ויוצגו בפניו המסלולים האפשריים לטיפול בדרישתו.
3.תשלום עבור השירות (״העמלה״)- הגשת דרישה לקבלת פיצוי:
3.1.משתמש שבחר שנגיש עבורו את הדרישה לקבלת פיצוי, ישלם עמלה עבור השירות:
3.2.משתמש ישלם עמלה על פיצוי שיתקבל, העמלה תהיה בגובה של 30% מסכום הפיצוי כולל מע"מ כחוק.
3.3.העמלה מחושבת בנפרד לכל אירוע שהוגשה בגינו דרישה לקבלת פיצוי.
3.4.התשלום יתבצע לאחר שהפיצוי יועבר ע״י חברת התעופה או גורם רלוונטי אחר ויתקבל ב"טיסה-טובה".
3.5.אופן התשלום – ברירת המחדל הינה שסכום הפיצוי יועבר ל"טיסה-טובה", במקרה זה, סכום העמלה ינוכה מגובה הפיצוי ויתרת הכספים יועברו לחשבון הבנק של המשתמש. במידה והמשתמש יבקש שהכספים יועברו ישירות אליו, עליו לבקש זאת מ"טיסה-טובה" ובמקרה כזה, תשלום העמלה יהיה אפשרי באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
3.6.משתמש ישלם עמלה לפי הסכום שחושב לו על ידי "טיסה-טובה" והוצג לו בזמן אישור הגשת הבקשה, אם סכום הפיצוי שקיבל בפועל גבוה או נמוך מהסכום שחושב לו, הרי שהעמלה תחושב לפי סכום הפיצוי שהתקבל ולא לפי הסכום שחושב לו על ידי "טיסה-טובה".
3.7.משתמש שלפי הבדיקה לא זכאי לפיצוי, לא ישלם עמלה עבור הבדיקה.
4.איחור בתשלום
4.1.איחור בתשלום העמלה יגרור ריבית פיגורים של 5% מסכום העמלה לכל חודש איחור.
5.מבצעים והנחות
החברה יכולה להעניק הנחות באחוזים או בקרדיט (שווה כסף) על סכום העמלה למשתמשים.
5.1.הקרדיט ישמש רק לתשלום העמלה.
5.2.לא ניתן לממש רק חלק מהקרדיט, גם אם סכום העמלה גבוה מערך הקרדיט.
6.טעויות וסתירות
6.1.בכל מקרה של סתירה בין מדיניות המחירון לתנאי השימוש, תנאי השימוש הם הקובעים.